Extra ondersteuning op de website van je favoriete sportschool.

Als je op zoek bent naar je nieuwe sportschool is het altijd fijn om de website te bekijken. Welke groepslessen zijn er, wat zijn de openingstijden? De type abonnementen en locaties kan je allemaal online vinden. Toch kan het zijn dat je tijdens het zoeken ergens extra informatie over wilt hebben. In dit geval kan je het vaak in de sportschool zelf wel vragen of online een contactformulier invullen. Het nadeel hier van is dat sportscholen zoals Basic Fit, Big Gym en Fit4Free vaak erg druk zijn en het hierdoor heel lang kan duren voordat je een antwoord krijgt.

Erg druk binnen de organisatie? Een flowbot kan je uitkomst bieden.

Klanten verwachten vaak snel antwoord, hierdoor kan er druk op de organisatie komen te liggen. Wat een uitkomst zou kunnen zijn is het implementeren van een flowbot. Een flowbot is een geautomatiseerde gesprekspartner die de consument op de website te woord staat en begeleid naar het juiste antwoord. Soms kan het voorkomen dat de bot er met de klant niet uit komt. In dit geval kan de bot doorverwijzen naar een telefoonnummer of de gegevens aannemen en doorzetten naar een medewerker.

Chatkracht: de uitkomst voor jouw organisatie.

Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice. Dit wil zeggen dat zij bedrijven en organisaties ondersteunen en adviseren in het verbeteren van de online klantenservice. Hierdoor kan je als bedrijf kijken wat de mogelijkheden zijn voor een online klantenservice en met de hulp van Chatkracht deze naar een hoger niveau tillen. Dit kan door een deel uit handen te geven door middel van advies maar Chatkracht kan ook een deel van je klantenservice overnemen. Hierdoor kan je je bereikbaarheid ook uitbreiden. Kom een kijkje nemen op de website, vraag een vrijblijvend gesprek aan of test vrijblijvend de chat uit!